fbpx

често задавани въпроси

Една от основните цели при Smart Diet е да избягваш твърде големия апетит преди хранене, който може да се появи, ако пропускаш ядене.
Ако метаболизмът ти работи непрекъснато, чрез редовно хранене, ще изгаряш повече мазнини.

Природосъобразните, био и „леките“ храни са на мода в днешно време. В много от случаите обаче тези продукти са чиста заблуда.
Понякога сме склонни да ядем повече от храната, която мислим за здравословна. Целта на Smart Diet е да те информира по-добре за тези продукти и да ги включва в режима ти в балансирани количества.

Препоръчвам да не се прекалява с алкохола като цяло, защото той е много калоричен и нарушава постигнатите резултати. Най-благоприятно е да се консумира червено вино в неголеми количества.

Солта пречи значително на ефикасността на диетата ти. Консумацията на твърде много сол води до задържане на течности, както и до хипертония.

Голям фактор в успехът на режима Smart Diet е поддържането на организма добре хидратиран. Необходимо е всеки ден да пиете между 3- 3.5 литра вода.
Други чудесни продукти освен водата, които може да пиете по време на режима допълнително, над тези количества вода, са чайовете.
Всяка сутрин се започва с 0.500 мл. вода на гладно, преди обяд и преди вечеря по 0.250 мл.
След всяко ядене е добре да се приема по 200-400 мл. чай.

За да избегнеш преяждането, най-добрият начин на хранене е в седнало положение, без да се занимаваш с никакви странични дейности в това време. По този начин може да ядеш на малки хапки, да сдъвкваш храната добре.

Закуската е от основно значение за активирането на метаболизма и за правилното му функциониране. Чрез нея започваш деня си и подновяваш запасите си от енергия.
Ако пропускаш закуската, тялото започва да използва енергийните си резерви. Друго последствие от това е, че не може да усвоиш напълно храната, която изяждаш след това, като по този начин тя може да се преобразува в мазнини.

Добрата почивка е от съществено значение за правилното функциониране на метаболизма.
Възможно дори да отслабнеш по време на сън, ако си почиваш правилно.
Некачественият сън кара организма да работи допълнително, изисквайки също повече храна, за да компенсира липсата на енергия.

Режимът винаги трябва да бъдат придружени от умерени и редовни тренировки. Ходенето в продължение на половин час всеки ден е чудесен начин да се пребориш със заседналия начин на живот и да стопиш излишните мазнини от тялото си.

Със спазването на нашумели и популярни диети ти на практика спазваш “ чужда” диета.
Диетите трябва да бъдат индивидуални. Спазването на примерен режим от някакво списание, на диетата на известна личност или на някой ваш познат, който е отслабнал значително, може да ви доведе до разочарование.
Само защото при даден човек е подействала добре, не означава, че при всички хора ще е ефикасна.
В режима Smart Diet се взема под внимание начинът ти на живот, графика и твоите конкретни нужди.

Контролът на теглото сутрин и вечер е част от режима Smart Diet.
Тези данни, заедно с количеството изпита вода и ходенето по голяма нужда дават добра информация за метаболизмът ти и за това, как той реагира на различните храни.

Цялостното премахване на хранителни вещества, които са ти необходими, не е добра идея. Освен това е важно да имаш предвид, че почти никоя храна не е напълно чиста – повечето храни са смесица от въглехидрати, протеини, мазнини и т.н.
Желателно е да се избират въглехидрати с нисък гликемичен индекс, като например пълнозърнестите култури и зеленчуците.

Диета, в която не си позволяваш дребни лакомства от време на време, няма как да бъде успешна. Истинската цел на Smart Diet е да бъде осъществим и човекът, който го спазва, да може да се придържа към него.
Освен това режимът е изготвени по такъв начин, че да можеш да продължиш професионалния и социалния си живот.

Свържи се с мен.

Сподели с приятели.

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Smart Diet © Всички права запазени